تولید و فروش انواع شینه فانتزی ارت و نول ( ترمینال فانتزی )

12 ماه پیش در تهران ,فردوسی
تولید و فروش انواع شینه فانتزی ارت و نول ( ترمینال فانتزی )
در دونوع اکونومی و ممتاز
6 پیچ تا 12 پیچ در دو نوع ارت ( سبز رنگ ) و نول ( آبی رنگ )
شینه های فانتزی جهت استفاده در تابلو های برق خانگی و در مواردی در تابلوهای برق صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
02144038255-09122717361-09121181489

www.VieraElectric.com
ویرا الکتریک Viera Electric با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تهیه و توزیع انواع تجهیزات الکتریکی و صنعتی ، افتخار این را دارد که این تجهیزات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و منصفانه خدمت شما عزیزان ارائه دهد.
با اعتماد به مجموعه ما ، شما مطمئن خواهید بود که تجهیزات مربوط به ملزومات تابلو برق صنعتی و خانگی و هممچنین تهیه لوازم فروشگاه های الکتریکی خود را از یک مجموعه با تجربه و معتبر خریداری کرده اید. ما به عنوان یک مجموعه پویا و در حال رشد، همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم..
اعتماد شما گنجینه گرانبهای ماست
از جمله این تجهیزات : درایو ( اینورتر ) و سافت استارتر دانفوس دانمارک ، سافت استارتر اوکام ، درایو زیمنس ، تجهیزات برق صنعتی هیوندا : کلید اتوماتیک قابل تنظیم و فیکس هیوندا ، کلید فیوز مینیاتوری ، کنتاکتور هیوندا ، بیمتال هیوندا ، کلید حرارتی هیوندا و کلید هوایی هیوندا ، شمش رابط زیر کلید اتوماتیک هیوندا ، تجهیزات برق صنعتی کی سی بی : ریل مینیاتوری ، شینه ارت مسی ، شینه نول مسی ، شینه فانتزی ارت و نول ، شینه مینیاتوری تک فاز و سه فاز ، پایه ریل مینیاتوری ، مقره چکمه ای ، چراغ سیگنال ، گلند پلاستیکی ، سرسیم وایرشو ، شاسی استارت ، شاسی استپ تک و دوبل ، کلید گردان یک طرفه و دو طرفه ، شینه فانتزی ارت و نول و سایر تجهیزات برق، همه در دسترس شما هستند.

علاوه بر این، ما به شما خدمات و مشاوره حرفه‌ای و دوستانه نیز ارائه می‌دهیم. با تضمین کیفیت محصولات و خدمات ما، مطمئن هستید که بهترین تجربه را از خرید تجهیزات برقی و الکتریکی خواهید داشت.
تهران لاله زار جنوبی 09121181489-09122717361-02144038255
تهران لاله زار جنوبی کوچه اتحادیه پاساژ اتحادیه ط دوم پلاک 43

ترمینال فانتزی قیمت ترمینال فانتزی ترمینال فانتزی نول ترمینال فانتزی ارت ترمینال فانتزی برق ترمینال نول و ارت‬‎ ترمینال نول و ارت شینه فانتزی‬‎ شینه فانتزی شینه فانتزی نول‬ شینه فانتز


آگهی های بیشتر برای

ابزارآلات در تندوتیز مرجع نیازمندی های کل کشور



لطفا معاملات و خرید های خود را حضوری انجام دهید و قبل از آن ، وجهی پرداخت نکنید.


شما میتوانید با بررسی نکات مهم درخرید و معامله ، با اطمینان بیشتری معامله نمایید.





https://tondotiz.ir/v/17269
لینک این آگهی برای ارسال به دیگران
آگهی های مشابه

تندوتیز - مرجع نیازمندی و خرید و فروش کالا

انواع آگهی تبلیغاتی - خرید و فروش کالای نو و دست دوم