آشنایی با پر درآمد ترین شغل های جهان

0
822
آشنایی با پر درآمد ترین شغل های جهان

بدون شک همه ی ما در کسب و کاری مشغول هستیم و یک شغل، چه خوب و چه بد، داریم. بعضی ها ممکن است درآمد بالایی از کسب و کار خود داشته باشند و بعضی دیگر درآمد کم تری عایدشان شود. اما بدیهی است که همه دوست دارند کسب و کاری راه بیندازند که پول زیادی در آن باشد. مخصوصا اگر جوان هستید و تصمیم دارید از صفر شروع کنید. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله از وبسایت تندوتیز، مرجع درج آگهی استخدامی رایگان، با پر درآمد ترین شغل های جهان آشنا شویم.

البته شغل های دیگری علاوه بر مواردی که نام بردیم نیز از درآمد خوبی برخوردار هستند. ما در این مطلب به معرفی ۵ شغل برتر در جهان از نظر درآمد زایی می پردازیم.

پزشکی اولین شغل پر درآمد در جهان

همه ی ما می دانیم که پزشکی اولین شغل پر درآمد در جهان است. اما از این میان، برخی تخصص های آن نسبت به برخی دیگر درآمد بیش تری دارند. مثلا داروسازی، دندانپزشکی، جراح مغز و اعصاب و جراحی پلاستیک و زیبایی را می توان جزو تخصص های برتر پزشکی با پول خوب دانست.

برنامه نویسی

برنامه نویسی را می توان دومین شغل برتر از نظر درآمد در جهان در نظر گرفت. برنامه نویسی به معنی نوشتن کد های برنامه های کامپیوتری و موبایلی می باشد. علاوه بر این به طور کلی مشاغل مربوط به فناوری و تکنولوژی مانند دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی فروشگاه اینترنتی درآمد خوبی دارند. چرا که امروزه اینترنت و فضای مجازی کاربرد های بسیار زیادی دارد.

آشنایی با پر درآمد ترین شغل های جهان

وکالت

سومین شغل از پر درآمد ترین شغل های جهان را می توان به وکالت اختصاص داد. البته وکالت شغل سخت و پردردسری است. بنابراین صرفا با هدف پول در آوردن نمی توان وارد این شغل شد. افرادی وکالت را انتخاب می کنند باید عشق به کار نیز داشته باشند تا موفق شوند. در غیر این صورت همان ابتدای کار کم می آورند.

طراح لباس

از آنجایی که امروزه افراد زیادی به ظاهر خود و لباس هایی که می پوشند، اهمیت می دهند، بنابراین طراح مد و لباس نیز می تواند درآمد بسیار زیادی داشته باشد. مخصوصا اگر تحصیلات دانشگاهی داشته باشید و خلاقیت نیز در کارهایتان به خرج دهید. پس اگر هنوز رشته ی دانشگاهی خود را انتخاب نکرده اید، این یکی از بهترین گزینه هاست.

راهنمای گردشگری

امروزه با گسترش انواع تورها و سفرهای تفریحی، زیارتی و توریستی، تور لیدر ها نیز به درآمد خوبی رسیده اند. راهنمای گردشگری یا تور لیدر فردی است که در رابطه با مکان های تاریخی و گردشگری به مسافران اطلاعات می دهد. اگر زبان انگلیسی بلد باشید و بتوانید توریست های خارجی را هم راهنمایی کنید، درآمدتان دو چندان می شود.

پکیج کامل دیجیتال مارکتینگ - آکادمی نوین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید