پکیج کامل دیجیتال مارکتینگ

0
266

چه چیزهایی در این ترکیب چند دوره یاد میگیرم؟

این دوره، مجموعه‌ای از تمام آموزش‌های دیجیتال مارکتینگ نوین است. حالا چه این آموزش امروز در دسترس باشد، چه قرار باشد در آینده منتشر شود!

شما می‌توانید با هزینه‌ای برابر با قیمت دوره‌های موجود فعلی، به مجموعه‌ای بی‌نظیر و ارزشمند از آموزش‌ها دسترسی پیدا کنید. آموزش‌هایی که ارزش مجموع آنها بیش از ۱۸ میلیون تومان خواهد شد.

توجه!
این لیست قطعی نیست و در آینده دوره‌های جدیدی به آن اضافه خواهند شد.
همچنین، دانشجویان با خرید این بسته، می‌توانند دوره‌های آینده را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

مبانی و اصول بازاریابی دیجیتال

یک بازاریاب دیجیتال قبل از یادگیری ابزارها باید کسب‌وکار و بازاریابی بلد باشد. هدف ما در این بخش از دوره دادن یک دید عمیق به بازاریابی دیجیتال است. شناختی که در طول مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ باید داشته باشید.

کسب درآمد از اینترنت:

در این بخش یاد می‌گیرید چطور یک کسب و کار آنلاین را راه‌اندازی و مدیریت کنیم گام به گام همراه شماییم تا درست و اصولی مسیر کسب درآمد آنلاین را طی کنید؛ اینکه بدانید چه فرصت‌هایی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، یک بیزینس موفق چه مراحلی را باید طی کند و…

برای این راه ضروری است. دوره آموزش اینستاگرام و دوره اصول بازاریابی دیجیتال نیز مکمل‌های خوبی برای یادگیری کسب درآمد اینترنتی هستند که در این پکیج جامع وجود دارد.

در نهایت هم ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی را یاد خواهید گرفتبازاریابی محتوا

محتوا برای کسب و کارهای دیجیتال، اهمیّتی حیاتی دارد.

در این بخش برنامه‌ریزی برای محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی را یاد می‌گیریم و توانایی نوشتن مقاله را در خود پرورش می‌دهیم.

در این بخش از دوره، قرار است درباره راهکارهای مختلف تبلیغاتی، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و صد البته، تبلیغات گوگل (موثرترین روش تبلیغاتی در جعبه ابزار شما) صحبت کنیم.

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات، بخشی جدایی‌ناپذیر از دیجیتال مارکتینگ است.

سئو

فرصت دیده شدن به صورت طبیعی، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بازاریابی دیجیتال است. سئو و بهینه‌سازی اصولی، این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

حتماً شما هم به خوبی از قدرت شبکه‌های اجتماعی (مثل اینستاگرام) با خبر هستید. در این بخش از دوره، روش درست تولید محتوا، مدیریت اصولی، تکنیک‌های بازاریابی و تبلیغاتی موثر در این شبکه‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

تعامل

یکی از مهم‌ترین مباحثی که باید در دیجیتال مارکتینگ یاد بگیریم، تعامل اصولی با مخاطبان است برای ترغیب وتشویق آنها به خرید و البته، نگهداری آنهاست. در این بخش، مباحث زیر را به شما آموزش می‌هیم:

تحلیل دیجیتال

مهم نیست که چقدر در بازاریابی و تبلیغات خبره باشید، تا زمانی که فعالیت‌های خود را به درستی تحلیل نکنید، کارتان تمام نشده است.

ما تضمین بازگشت وجه می‌دهیم! یعنی اگر تا ۳۰ روز پس از خرید، از محتوای آموزشی دوره راضی نبودید و از نظر شما ارزش هزینه‌ای که پرداخت کردید را نداشت، ما هزینۀ شما را تمام و کمال بازگشت می‌دهیم.

چرا نوین را انتخاب کنیم؟

برای همین تفاوت‌هاست که دوره جامع بازاریابی دیجیتال نوین را با اطمینان به شما پیشنهاد می‌دهیم. دوره‌ای که در طی آن، تمام آنچه می‌دانیم را بدون کم و کاست در اختیار شما می‌گذاریم. از ۳ تا ۲۰ میلیون تومان در ماهدرآمد یک دیجیتال مارکتر

یک دیجیتال مارکتر چقدر درآمد دارد؟

دیجیتال مارکتینگ علاوه بر جذابیت‌های بالای شغلی، می‌تواند درآمد قابل توجهی هم داشته باشد. هیچ کسب‌و‌کاری از کنار دیجیتال مارکتری که شناخت کافی از دنیای دیجیتال داشته باشد و راه‌های رسیدن به موفقیت در آن را بداند، نمی‌تواند به سادگی بگذرد و به خوبی می‌داند موفقیتش در گرو مهارت‌های شما خواهد بود.

مدرک رسمی نوین

آنچه در این دوره یاد خواهید گرفت، پلی خواهد بود برای استخدام در شرکت‌های بزرگ و کوچک. توجه داشته باشید که آموزش‌های نوین، مورد تائید مجموعه‌های بسیاری است که برخی از آنها در تصویر آمده‌اند. همچنین در انتهای این دوره، برای هر سرفصل آموزشی از شما آزمون گرفته می‌شود. در صورت کسب نمرۀ قبولی در تمامی آزمون‌ها، مدرک رسمی نوین را به شما اهدا خواهیم کرد.

آیا مدرکی به خریداران این مجموعه آموزشی داده می‌شود؟

بله! در پایان هر دوره، با شرکت در یک آزمون می‌توانید مدرک آن دورۀ منحصربفرد را دریافت کنید. اما فراموش نکنید که ارزش هر فرد به دانش، تجربه و عملکرد اوست، نه داشتن یک مدرک.

منتظر چه هستید؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید