موتورسیکلت هوندا بخریم یا نخریم؟

0
1171

موتورسیکلت هوندا مدل CG 125  مشهورترین نوع هندا در سطح جهانی است که اولین بار در سال ۱۹۷۶ بوسیله هوندای ژاپن معرفی شد و

به بسیاری از کشورهای دنیا صارد شد. همچنین قاره اروپا، برزیل ، ترکیه هم اقدام به تولید آن کردند.

هوندا کلیک اسکوتر نام است که در  ایران چند صباحی هست که اسم در کرده  و جزو انتخاب قشر محدودی شده است.

اوایل که موتورسیکلت هوندا وارد بازار شده بود مردم در مورد شتاب و قدرتش صحبت می کردند. ولی کسی در رابطه با ترمز ضعیف و افت قیمت غیر منطقی آن حرفی نمیزد، نمی‌دانستند که لوازم یدکی این موتورسیکلت به شدت کم است و اگر هم وجود داشته باشد قیمتش بالاست.

هوندا کلیک از سال ۹۵ به صورت رسمی وارد بازار ایران شد. در همان ابتدای ورود مدل های ۱۲۵ سی سی آنها توانست هواداران نسبتا زیادی را به خود جذب کند.

به عنوان یک تازه وارد، در بازار موتورسیکلت ایران فروش نسبتا خوبی داشت.

در سال ۹۶ موتورسیکلت کلیک در خیابان ها بیشتر دیده شد و مردم توانستند بیشتر آن را بشناسند.

این موتورسیکلت اسمش ژاپنی است اما خودش نه.

موتور سیکلت
موتورسیکلت هوندا

هوندا کلیک نمی تواند موتورسیکلت موفقی باشد !!

دلایل زیادی داریم که می‌توان گفت این موتور سیکلت علاوه بر قیمت غیر منطقی کیفیت هم ندارد. این خود باعث سر درگمی خیلی از مشتریان گردیده است.

این موتور سیکلت لوازم یدکی بسیار کمی در بازار دارد و قیمت لوازمش آنچنان گران است که خرید آن تقریبا سخت خواهد شد.

کسی که می‌خواهد انتخاب درستی داشته باشد، برای قطعات پلاستیکی این چنین قیمت هایی را نمی‌پردازد.

واقعا خیلی از اشخاص محو برند هوندای آن شدند.

 

زمانی این سخن را به خوبی درک میکنید که رقبای آن چون یاماها – سوزوکی-بنللی و موتورسیکلت های پرطرفدار در بازار ایران موتورسیکلت های اسکوتر قدرتمند و بروز خود را با قیمت معقول وارد بازار موتورسیکلت کشور کنند.

هوندا در حال حاضر در بازار حرف اول را میزند. و همه مشتریان تا زمانی که موتورسیکلت هایشان نیازی به لوازم یدکی نداشته باشد آن را دوست دارند.

 

برگ برنده

از برگ های برنده این موتورسیکلت می توانیم به چراغ های زنون با پرتاب نور اصولی و روشنایی ۹۰ درصد اشاره کنیم.

سیستم ترمز آن مجهز به CBS می باشد که خود از آپشن های مهم در موتورسیکلت های اسکوتر به حساب می آید،

انجین ۱۵۰ سی سی آن یکی از دلایل فروش بالای این مدل نسبت به قبل به حساب می آید.

موتورسیکلت ۱۲۵ سی سی آمد و به همه شتاب و قدرت بالای خود را نشان داد.

بعد از زمان کمی با شگردهای تبلیغاتی رواج پیدا کرد که همه گفتند این ۱۲۵ سی سی بود حالا ۱۵۰ سی سی آن چه هیولایی از کار در خواهد آمد.

این درصورتی است که تفاوت قدرت ها را محسوس درک نخواهید کرد.

یکی از امتیازات مثبت این موتورسیکلت شتاب وسرعت آن است؛ تیپ اسپرت هوندا کلیک هر بیننده ای را به خود جذب خواهد کرد.

هوندا کلیک یک طراحی زیبا و کاملا آسیای شرقی دارد و خیلی از علاقه مندان و دارندگان آن را سامورایی خطاب می کنند!

موتورسیکلت هوندا
موتورسیکلت هوندا

سخن پایانی

هوندا کلیک را خودمان می پسندیم اما نه به قیمت های نجومی.

قیمت ها باید به گونه ای باشد که هم مردم قدرت توان خرید داشته باشند وهم از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

ما بدون تعارف کلیک را دوست داریم.

رفته رفته با این قیمت لوازم یدکی، این موتور سیکلت گران قیمت از یادها می رود.

این شرکت دقیقا مشخص نیست چه هدفی را در پی دارد ما که نمی دانیم هنوز اگر شما فهمیدید حتما به ما هم اطلاع بدهید!

مشخصات موتورسیکلت هوندا

حجم موتور ۱۵۰ سی سی
سرسیلندر تک میل سوپاپ
قطر سیلندر در کورس پیستون ۵۷٫۳ در ۵۷٫۹ میلی متر
تعیلق جلو تلسکوپی
تعلیق عقب Unit Swing
فاصله محور ۱۲۸۰ میلی متر
طول در عرض در ارتفاع ۱۰۹۶×۶۸۳×۱۹۲۱ میلی متر
ارتفاع زین تا زمین ۷۶۵ میلی متر
وزن خشک ۱۰۶ کیلوگرم

دانلود انواع فایل

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید