وام مسکن در سال 1400

0
314

نحوه وام مسکن

به دو صورت روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود و از طریق سایت بانک مسکن بخش سامانه درخواست تسهیلات امکان پذیر است.

شرایط وام مسکن ; ۱.سن بالای ۱۸ سال. ۲. باز کردن حساب سپرده ۳.شناسنامه ۴. کارت ملی ۵. سند ملکی

شرایط دریافت وام خرید مسکن ۱۴۰۱: ۱.سن بالای ۱۸ سال ۲. هیچ گونه سابقه چک برگشتی نداشته باشند. ۳. بدهی بانکی نداشته باشند.

نحوه وام مسکن

نحوه وام مسکن

در بعضی از بانک ها نیاز به باز کردن حساب سپرده گذاری می باشد و در برخی دیگر می توان با خرید اوراق ممتاز وام خرید منزل مسکونی را دریافت کرد.

درآمد فرد متقاضی بر اساس مبلغ جدول اقساط وام است که قرار پرداخت کند. شرایط دریافت تسهیلات خرید منزل مسکونی وام به صورت غیر حضوری به مشتریان خود ارائه می دهد.

بنابراین متقاضیان می توانند با توجه به شروط لازم دریافت فرم ج مسکن ملی اقدام نمایند. پس کسانی که قصد دریافت وام مسکن دارند می توانند از یکی از بانک های مطرح شده به نام بانک سامان این وام را دریافت نمایند.

نحوه دریافت وام مسکن

در بعضی از طرح های بانک مسکن نیاز به سپرده گذاری و در بعضی دیگر نیاز به خرید اوراق می باشد. پس افرادی که می خواند وام خرید منزل مسکونی دریافت کنند باید ملک بیش از ۲۵ سال قدمت نداشته باشد اگر بیش ار از این قدمت داشته باشد سقف تسهیلات کاهش پیدا می کند.

برای دریافت وام باید حتما افزاد حساب مشخصی در بانک باز کرده باشند . شرایط دریافت تسهیلات خرید مسکن از بانک ملی ۱۴۰۱ که به صورت غیر حضوری انحام می شود. حساب شخصی لازم است که در این بانک باز کنند.

وبدهکار هم نباید باشند درآمد هم استعلام می شود. متقاضیان دریافت وام خرید مسکن با سند خانه اگر سند رسمی نداشته باشند می توانند در ایتدا تشکیل پرونده بدهند یا اقدام به دریافت وام ار طریق اوراق حق تقدم به شعبه بانک مسکن مراجعه و بعد سپرده گذاری یا خرید اوراق نماید.

شرایط ثبت نام طرح جهش تولید مسکن شرایط وام مسکن زوجین بدون سپرده میزان وام مسکن به ترتیب برای استان بزرگ تهران و مرکز آن و شهرهای بزرگ برای زوجین ۱۰۰ و ۸۰و ۶۰ میلیون می باشد. سود تسهیلات مسکن زوجین بدون سپرده ۱۸ درصد است.

و برای بازپرداخت آن ۵ سال مهلت دارند و اقساط ماهانه هر فقره تسهیلات ده میلیون تومان برای هر طور حدودا مبلغ ۲۵۴ هزار تومان است. برای دریافت تسهیلات زوجین برون سپرده معرفی یک صامن معتبر فیش حقوقی در امد ماهیانه سه برابر مبلغ قسط وام از مهم ترین شرایط دریافت وام می باشد.

شرایط ومدارک لازم برای ثبت نام خرید وام مسکن در بانک های ملی و سامان و مسکن ۱.ارائه شناسنامه و کپی از ان ۲.ارائه کارت ملی و کپی آن ۳.ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار ضامنین وام.

ارائه کارت ملی و شناسنامه فرد فروشنده ۴.ارائه گواهی اشتفال به کار و ارائه فیش حقوقی

خرید و فروش کالا

دانلود مزاحم تلفنی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید