ویژگی های مشاور املاک برتر

0
957
ویژگی های مشاور املاک برتر

تمام مردم جهت خرید املاک و یا حتی سپردن ملک خود برای فروش و اجاره به مشاور املاک مراجعه می کنند. یک مشاور املاک حرفه ای باید بتواند بین افراد مختلف هماهنگی ایجاد کند. به روز بودن و اطلاعات در مورد محله داشته باشد. مشاور املاک برتر باید با مراجعه کنندگان در ارتباط باشد و به مشتریان برای خرید و فروش اجاره اطلاعات به روز بدهد. در ادامه ی این مقاله از وبسایت تندوتیز، مرجع درج آگهی رایگان فروش ملک، ویژگی های یک مشاور املاک خوب را بررسی خواهیم کرد.

اطلاعات در زمینه معماری ساختمان

مشاور املاک برتر باید در تمام شاخه های ساختمانی توانایی داشته باشد. مشتریان با مراجعه به بنگاه شما و شنیدن اطلاعات تخصصی شما در زمینه معماری و طراحی راحت تر جذب شما خواهند شد و شما می توانید از این موضوع به نفع خود بهره ببرید.

داشتن ارتباط قوی

از ویژگی های مشاور املاک خوب؛ خوش برخورد و خوش رو بودن است. با مشتریان به خوبی رفتار می کند و با منافع مشتریان ارتباط برقرار می کند و راجه به قوانین و مقررات اطلاعات کافی دارد و باید سرعت عمل داشته باشد.

شنونده خوبی باشد

یک مشاور املاک خوب به مشتری اجازه می دهد تا مشتری نیاز های خود را گفته و بر اساس آن موارد مناسب را پیشنهاد کند. هیچ گاه صحبت های مشتری را قطع نمی کند. حتی اگر مشتری در حال گله و شکایت باشد.

پر حرف بودن مشاور بر ذهن مشتری تاثیر بدی می گذارد. مشاور املاک خوب بعد از توضیحات کامل به خریدار و فروشنده اجازه می دهد تا اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند.

ویژگی های مشاور املاک برتر

ویژگی های مشاور املاک برتر – به مشتری حق انتخاب می دهد

یک مشاور نیازهای مشتری را در اولویت قرار می دهد و باید به مشتری اهمیت بدهد و طبق خواسته های او پیش برود. خرید و فروش خانه پر استرس است، پس باید مشاور به گونه ای عمل کند که مشتری احساس رضایت کند.

انگیزه مشتری از فروش ملک را می داند

از ویژگی های یک مشاور املاک خوب این است که انگیزه مشتری برای فروش ملکش را بداند. مشاور املاک خوب باید بداند که مشتری که چند خانه دارد و می خواهد یکی یا دو تا از آن ها را بفروشد. یا مشتری که فقط یک خانه دارد و می خواهد آن را بفروشد. این دو با هم فرق دارند.

مشاور املاک برتر باید صبور باشد

یک مشاور املاک موفق باید صبور و با حوصله باشد و تحت هیچ شرایطی کنترل اعصاب خود را از دست ندهد. مشاور خوب نباید بر اساس ظاهر و طرز صحبت کردن مشتری رفتارش را تغییر دهد.

محدوده زمان مشتری را درک کند

درک کردن زمان  در ارتباط بین مشتری و مشاور املاک موثر است. مشاور املاک خوب باید فرق مشتری که برای فروش ملک عجله ای ندارد و قیمت فروش برای او مهم است با مشتری که برای فروش ملک عجله دارد و وقت زیادی برای فروش ندارد را بداند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید