چگونه شرکت خدماتی بزنیم؟

0
865

چگونه شرکت خدماتی بزنیم؟

ثبت شرکت خدماتی و استعلام هزینه ثبت :

هر کسی که قصد داشته باشد که شرکت خدماتی ثبت کند و شروع به کار کند
سوال هایی زیادی در ذهنش پدیدار میشود که رقابت در این کار به چه شکل است؟
چقدر سرمایه اولیه  برای این کار مورد نیاز است؟ ایا استقبال خوبی از آن میکنند؟
در ثبت شرکت خدماتی ضروری نیست که سرمایه گذاری نسبتا بالایی داشته باشید اگر سرمایه کمی در دست دارید تاسیس شرکت خدماتی یک امتیاز عالی برای شما می باشد.

شرکت های خدماتی چیست؟

 پیش از شروع کردن فعالیت شرکت آن را ثبت کنید تا فعالیتتون به طور قانونی انجام گردد

مخصوصا اگر بخواهید در زمینه هایی مانند ثبت شرکت خدماتی نظافتی فعالیت کنید

اگر شرکت شما قبلا ثبت شده باشد افراد می توانند با اعتماد بسیار بالاتری به همکاری با شما بپردازند.

برای ثبت کردن باید مدارک خود را به سامانه ثبت شرکت ها ارسال کنید تا در اسرع وقت درخواست شما را  مورد بررسی قرار دهند.

شرکتهای خدماتی، نظافتی متشکل از ادارات و شرکت‌های هستند که برای انجام کارهای نظافتی منازل تشکیل می شوند.

این شرکت ها با داشتن کارکنان کار امد و ماهر در کارهای نظافت، می‌توانند به بهداشت سازمان ها و خانه ها کمک زیادی کند.

 شرکت های خدماتی به شرکت هایی گفته میشود 

که فعالیت و خدمت رسانی های مختلفی انجام می دهند

خدماتی مانند:کشاورزی، پیشخدمتی، تعمیر و نگهداری، حمل و نقل، آشپزی و پخت، چاپ و تکثیر، ماشین آلات و تمامی کارهایی که می تواند در شاخه خدمت رسانی باشند.

در واقع به تفکرات دانشمندان بزرگ تمامی شرکت ها و سازمان ها،شرکت های خدماتی سازمان های خدماتی هستند که باید به خدمت رسانی به تمامی افراد بپردازند.

شرکت خدماتی

                شرکت خدماتی

مراحل ثبت شرکت ‎خدماتی‎

۱-تکمیل کردن فرم صورتجلسه موسسین و امضا کردن آن توسط شرکا
۲-تکمیل کردن فرم درخواست ثبت و امضا کردن آن توسط شرکا
۳-تهیه، تنظیم و امضای تمامی صفحات اساسنامه توسط شرکا
۴-باید چند نام برای شرکت انتخاب کنند  و این اسم ها همراه با مدارک و اسناد به اداره ثبت داده شود.

این اسم ها باید با فرهنگ جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشند.

همچنین اسم های پیشنهادی نباید سابقه ثبت داشته باشند و از اسم های خارجی نیز نباشند.

کارمند مربوطه پس از بررسی کردن، گواهی لازمه را با تعیین یکی از اسامی فرستاده می‎شود.
۵-بعد از ارجاع درخواست کننده به قسمت رسیدگی، تحقیق های اولیه صورت می‎گیرد

و با روی اوردن به موضوع شرکت در صورتیکه نیاز به دریافت مجوز از مراجع کردن به سازمان های شایسته کار داشته باشد،

به مرجع مربوطه جهت گرفتن مجوز معرفی میشود.

۶-پس از گرفتن مدارک ذکر شده، ممیز با شرط نبودن وجود ناقصی مدارک،

درخواست کننده برای پرداخت هزینه‎ های ثبت به حسابداری راهنمایی میشود.

مسئول حسابداری با مشاهده به سرمایه های موسسه و تعیین کردن هزینه های حق الثبت درخواست کننده را به منظور پرداخت حق الثبت به بانک ملی ایران هدایت شود.

۷-درخواست کننده بعد از پرداخت هزینه ‎های حق الثبت، رسید بانکی خود را به قسمت حسابداری میبرد که ممیز مربوطه نیز دستور ثبت کردن آن را میدهد.

۸-کارشناسان تاسیس، مدارک درخواست کننده را با مشاهده کردن به نوع آن مورد بررسی قرار می دهند تا موارد منع قانونی نباشد.

و همه ی محتویات پرونده را از این به بعد در داخل سیستم چک‎ می‎‎‎ نمایند تا در فعالیت های شرکت و فعالیت ها اشتباهات تایپی وجود نداشته باشد

و در صورت مشاهده کردن، ایرادات به متقاضی اعلام‎ می‎‎‎گردد تا در اسرع وقت آنها را رفع نماید.

شرکت خدماتی

                      شرکت خدماتی

سایت تبلیغاتی تند و تیز

دانلود انواع فایل

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید